Ajutor
Contul meu
Conform Organizației Mondiale a Sănătății („OMS”), șansele de a contracta COVID-19 de la un obiect neînsuflețit sunt foarte mici. Cu toate acestea, lookfantastic monitorizează în permanență situația (și orice sfat oficial emis în legătură cu acest subiect) și lookfantastic ia măsuri sensibile pentru a proteja clienții și personalul. Vă sugerăm să consultați site-ul WHO website pentru cele mai recente sfaturi în această privință.
Concret, în ceea ce privește amenințarea COVID-19, măsurile suplimentare implementate de lookfantastic includ în prezent următoarele:
- Toți angajații lookfantastic au primit formarea profesională și instruire suplimentară în ceea ce privește igiena mâinilor și am desfășurat suplimente sanitare pentru mâini pe toate locurile de muncă.
- Respectăm liniile directoare ale guvernului britanic și sprijinim angajații care trebuie să se auto-izoleze timp de 7 zile, în cazul în care au probleme sau prezintă simptome asemănătoare gripei, au o temperatură ridicată sau o tuse persistentă
- În plus, luăm măsuri de precauție suplimentare în ceea ce privește reducerea oricăror puncte de atingere și transmisie în toate spațiile și locurile de muncă cu aspect fantastic.
Înregistrarea este simplă!
Ai o adresă de email? Perfect! Acum întregistrează-te și ești gata pentru cumpărături. Mergi la pagina noastră de înregistrare a intra în comunitatea lookfantastic.
Este uşor să-ţi modifici detaliile, indiferent că este vorba de informaţiile de plată, parolă sau adresă.
Loghează-te în contul tău, vei descoperi o varietate de categorii în partea de job a paginii, sub numele Setări Cont.
Nu trebuie să te îngrijorezi, suntem DPA - asta înseamnă că îţi păstrăm detaliile în siguranţă.
Pentru mai multe informaţii, accesaţi pagina noastră Politica de Confidențialitate.
Nu te îngrijora, accesând pagina de logare şi selectând secțiunea 'Mi-am uitat parola' ai posibilitatea să o resetezi în cel mai scurt timp!
Dacă nu vrei să primeşti oferte exclusive şi promoţii pe email, te poţi dezabona logându-te în contul tău şi accesând secţiunea 'Preferinţe Email'.
Nu uita, ai posibilitatea să te re-abonezi oricând doreşti!
Comenzi
Toate stocurile lookfantastic depind de disponibilitate. Vrem ca tu să poţi comanda şi primi produsele dorite fără efort, aşa că o să te anunţăm dacă un produs nu mai este disponibil.
Pot apărea întârzieri neaşteptate, în acest caz o să te anunţăm pe email.
Este extrem de ușor să plasezi o comandă cu noi. Te loghezi pe contul tău și poți începe căutarea produselor tale preferate.
Nu putem sta în calea ta şi a produselor, de aceea procesul de cumpărare online este simplificat, produsele vor rămâne în coş pentru 60 de minute în cazul în care părăseşti pagina!
Alege-ţi produsele dorite şi adaugă-le în coş. Poţi continua cumpărăturile sau să continui spre pagina de finalizare a comenzii.
Din contul tău poţi vedea adresele salvate sau opţiunile de plată şi astfel completarea comenzii este simplificată.
Verifică dacă totul este în regulă şi plasează comanda. O să-ţi trimitem un email de îndată ce comanda a fost confirmată.
Sigur că poți!
Dă click pe coşul de cumpărături din partea de sus a paginii şi o să poţi vedea produsele pe care le ai momentan acolo.
Foloseşte butonul + pentru a creşte cantitatea produselor favorite sau butonul - dacă ai adăugat prea multe. Dacă doreşti să elimini un produs din coş atunci apasă butonul x.
Echipa noastră de servicii pentru clienți este fericită să îți ofere asistență și îndrumare. Toate comenzile trebuie să fie plasate prin contul dvs. online.
Luați legătura cu ei acum prin intermediul secțiunii „Aveți nevoie de ajutor?” secțiune (mai jos).
Absolut, poţi selecta o adresă de livrare la pagina de finalizare a comenzii. Comanda va fi completată automat cu adresa prestabilită dar poţi opta pentru adăugarea unei adrese noi.
Completează adresa nouă şi apoi selectează 'Livrează la adresa asta'.
O să-ţi trimitem un email de îndată ce comanda a fost expediată! Sau mai simplu, accesează contul tău pentru a verifica.
În plus, trimitem toate produsele ambalate individual asigurându-ne că primeşti tot ce ai nevoie într-un timp rezonabil.
Din contul tău se pot verifica toate detaliile unei comenzi.
De îndată ce te autentifici o să poţi vedea fiecare comandă plasată. Selectează comanda dorită şi vezi toate informaţiile de care ai nevoie.
O să-ţi trimitem de asemenea un email de îndată ce comanda a fost expediată!
Din contul tău poţi vedea toate comenzile precedente.
Click pe comanda pe care vrei să o vezi. Dacă o comandă conţine informaţii de localizare atunci poţi accesa informaţiile din contul tău.
Emailul trimis în legătură cu expedierea comenzii conţine şi data estimată de livrare.
Nu ai găsit informaţiile necesare? Trimite un mesaj Serviciului de Clienţi din contul tău.
Ne pare rău că vrei să anulezi.
Te putem ajuta să-ţi schimbi opţiunea? Poţi contacta Serviciul Clienţi din contul tău.
Dacă nu, atunci selectează comanda pe care vrei să o anulezi. Poţi anula produse individuale sau toată comanda.
O să-ţi trimitem un email până într-o oră pentru a confirma anularea comenzii.
Dacă anularea a eşuat, înseamnă că livrarea comenzii este pregătită. Produsele care sunt în stoc sunt procesate rapid deoarece nu vrem să avem întârzieri pentru clienţi.
Accesează Politica de Returnare pentru a retrimite comanda la noi.
Odată plasată comanda nu putem face modificări.
Dacă vrei să anulezi pentru a plasa altă comandă, atunci trebuie să te loghezi în contul tău.
Selectează o comandă pe care vrei să o anulezi şi poţi vedea opţiunea de anulare individuală a produselor sau a comenzii.
O să-ţi trimitem un email până într-o oră pentru a confirma anularea comenzii. Vă rugăm să nu plasaţi o altă comandă până nu primiţi un răspuns.
Nu te îngrijora, poţi anula produsele comandate din contul tău.
Trebuie să selectezi produsul dorit şi opţiunea de anulare. O să-ţi trimitem un email până într-o oră pentru a confirma anularea comenzii.
Dacă nu poţi anula atunci ai opţiunea de returnare. Accesează pagina Politica de Returnare pentru a afla cum.
Ai nevoie de ajutor? Poţi trimite un mesaj Serviciului de Clienţi din contul tău.
Ne pare rău de acest lucru! Ne mândrim cu produsele noastre
Pentru a verifica situaţia, ne puteţi contacta.
Pentru a grăbi procesul puteţi căuta informaţiile de mai jos înainte de a ne contacta, nu te îngrijora dacă nu reuşeşti, te putem ajuta de îndată ce luăm legătura.
1. Numărul comenzii
2. Numele produsului
3. Descrierea problemei
4. Posibile imagini
De îndată ce verificăm problema o să-ţi trimitem un email cu rezultatul.
Ne pare rău de acest lucru! Ne mândrim cu produsele noastre
Pentru a verifica situaţia, ne puteţi contacta.
Pentru a grăbi procesul puteţi căuta informaţiile de mai jos înainte de a ne contacta, nu te îngrijora dacă nu reuşeşti, te putem ajuta de îndată ce luăm legătura.
1. Numărul comenzii
2. Numele produsului
3. Descrierea problemei
4. Posibile imagini
De îndată ce verificăm problema o să-ţi trimitem un email cu rezultatul.
Ne mândrim cu produsele noastre aşa că ne pare rău să auzim că ai primit un produs deteriorat.
Câteodată pot apărea probleme dar nu te îngrijora pentru că te putem ajuta. Te rugăm să ne trimiţi un mesaj din contul tău.
Te rugăm să nu arunci produsul deoarece putem avea nevoie de poze ale produsului deteriorat pentru a lua eventualele măsuri.
De îndată ce verificăm ce s-a întâmplat, o să-ţi trimitem un email cu rezultatul.
Ambalăm fiecare produs individual pentru a ne asigura că primeşti tot ce ai nevoie într-un timp scurt.
Emailul de confirmare a expedierii va cuprinde toate produsele care au fost trimise. Dacă produsul care lipseşte nu se află în listă atunci trebuie să aştepţi puţin mai mult pentru livrarea acestuia.
Dacă produsul a fost trimis, atunci trimite un mesaj din contul tău pentru a anunţa echipa de Serviciu Clienţi şi a te ajuta mai departe.
Plăți și Reduceri
Oferim o varietate de metode de plată online pentru a ne asigura că accesaţi în siguranţă cele mai bune produse de make-up și înfrumusețare.
- Visa
- Visa Debit
- PayPal
- Mastercard
- American Express
Poţi selecta metoda de plată favorită la finalizarea comenzii. Tratăm cu seriozitate cazurile de fraudă şi de aceea am inclus servicii de validări şi autentificări pentru siguranţă.
Doar ca să ne menţinem clienţii în siguranţă!
Orice comandă plasată din afara Regatului Unit poate include taxe de vamă şi import (incluzând TVA).
Recomandăm să contactaţi biroul vamal local pentru mai multe informaţii deoarece politicile vamale diferă de la ţară la ţară.
Dacă vezi statusul 'Problemă la Plată' atunci probabil vei fi confuz dar nu e nici o problemă deoarece se poate rezolva uşor şi vom putea trimite produsele comandate în cel mai scurt timp.
Înainte să reintroduci detaliile cardului trebuie să te asiguri că data de expirare şi adresa de facturare sunt corecte. Recomandăm de asemenea să verificaţi fondurile din cont.
Dacă ai urmat paşii de mai sus şi problema nu s-a rezolvat atunci te rugăm să contactezi Serviciul Clienți.
Odată ce ai plasat o comandă, plata va apărea în cont ca plată în aşteptare până ce îţi livrăm produsele.
Tranzacţia în aşteptare înseamnă că suma este autorizată pentru a fi retrasă.
Dacă vrei să adaugi noi detalii de plată atunci trebuie să o faci din pagina de finalizare a comenzii.
Cardul nou de plată va fi salvat de îndată ce comanda a fost plasată. Asta înseamnă că data următoare poţi comanda produsele favorite cu uşurinţă.
Ne place să simplificăm lucrurile pentru tine, incluzând obţinerea de reduceri pentru produsele tale favorite de nutriţie sportivă.
Odată ce ai adăugat toate produsele în coş, introdu codul de reducere în căsuţa numită ‘Ai un cod de reducere? Introdu-l aici’. Făcând click pe ‘Foloseşte Cod’ reducerea se va aplica.
Dacă codul nu funcţionează, atunci trebuie verificat dacă nu ai folosit mai multe oferte, deoarece acestea pot fi folosite doar la o comandă. Te rugăm să verifici termenii şi condiţiile unei oferte.
Întâmpini probleme în continuare? Poţi contacta Serviciul de Clienţi din contul tău.
Ne pare rău să auzim asta! Ca să aflăm de ce nu funcţionează codul, trebuie să verifici termenii şi condiţiile ofertei.
Te rugăm să controlezi lista excluziilor.
Dacă codul este valid şi nu incerci să foloseşti mai multe coduri per comandă atunci contactează Serviciul Clienţi din contul tău.
Livrarea
Trimitem un email atunci când comanda este pe drum pentru a putea afla când o să ajungă.
Pentru comenzile urmărite, utilizaţi link-ul de urmărire furnizat în email sau verifică-ţi contul pentru a afla unde este comanda.
Ai verificat cardul de livrare? Pachetul poate fi lăsat undeva în siguranţă, de exemplu la vecini sau într-un depozit local.
Pagina noastră de Informaţii Livrare îţi poate da mai multe detalii şi intervale de timp.
Dacă vrei să raportezi comanda ca pierdută atunci te rugăm să contactezi Serviciul Clienţi prin contul tău.
Toate opţiunile de livrare pot fi găsite în pagina noastră Informaţii Livrare.
Pagina noastră Informaţii Livrare îţi poate spune asta, ai posibilitatea să vezi intervale de timp la nivel global.
Este posibil.
Orice comandă plasată din afara UK poate include taxe de vamă şi import. Destinatarul trebuie să plătească fiecare taxă aplicată pentru a intra în posesia coletului.
Cum nu avem control asupra acestor taxe, nu îţi putem spune despre ce costuri este vorba.
Nu te îngrijora, dacă pachetul nu încape în cutia poştală sau este nevoie de o semnătură atunci reprezentatul serviciului de curierat te va anunţa telefonic.
Prin intermediul acesta curierul va şti când poate să livreze pachetul în siguranţă.
Returnări și restituiri
Pentru mai multe informaţii te rugăm să verifici pagina noastră politică de returnare.
Dacă tot nu ai răspuns la întrebare atunci echipa noastră de Serviciu Clienţi te poate ajuta. Contactează-i din contul tău.
Încercăm să simplificăm lucrurile, te poţi autentifica în contul tău şi poţi contacta Serviciul de Clienţi. Ei se vor ocupa de restul problemei.
Trebuie să le precizezi motivul returnării pentru a alege cea mai bună opţiune pentru tine.
Pentru mai multe informaţii te rugăm să verifici pagina noastră politică de returnare.
Vrem ca toţi clienţii să fie mulţumiţi de produsele comandate, aşa că dacă nu eşti mulţumit poţi returna produsele.
Vrem să ştim dacă nu mai doreşti comanda până în 14 zile şi să te asiguri că produsele nu au fost deschise.
Pentru a returna produsele în siguranţă te rugăm să accesezi contul tău şi să contactezi echipa de Serviciu Clienţi.
Ei îţi vor trimite toate informaţiile de care ai nevoie, dar poti să accesezi de asemenea şi pagina noastră politica de returnare.
De îndată ce primim comanda o să putem revizui motivul returnării şi o să te anunţăm de eventualele acţiuni.
Ar trebui să primeşti un email în care să te anunţăm de fiecare acţiune luată.
Restituirea baniilor în contul tău se face în 5 zile lucrătoare şi îţi vom trimite un email în care o să te anunţăm de statusul acţiunii.
Dacă nu s-a efectuat restituirea sumei şi au trecut 10 zile lucrătoare de la primirea email-ului, atunci trebuie să contactezi echipa noastră de Serviciu Clienţi din contul tău.
Website
Te rugăm să verifici pagina de Termene şi Condiţii.
Dacă întâmpini probleme accesând pagina de finalizare a comenzii sau oricare altă pagina a website-ului, atunci trebuie să iei legătura cu echipa noastră de Serviciu Clienţi pentru a putea rezolva problema!
Vă rugăm să accesați pagina Politică de confidențialitate.
Aveți dreptul să vă știți ce date personale deținem despre dvs.
Pentru a face această solicitare ne puteți trimite prin e-mail prin contul dvs.
Nu ezitați să ne scrieți la adresa de birou de mai jos, dar vă rugăm să rețineți că aceasta nu este adresa la care să vă returnați articolele. Dacă trebuie să ne returnați un produs, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți care vă va sfătui cum să procedați.
lookfantastic Customer Service Department,
Meridian House
Gadbrook Park
Northwich
CW9 7RA
Dacă doriți să discutați despre un parteneriat cu cei de la Hut Group sau să furnizați produsele dvs. în orice portofoliu de site-uri web, vă rugăm să ne contactați la următoarea adresă: partnerships@thehutgroup.com.
Este simplu. Trimite un email cu CV-ul tău la: recruitment@thehutgroup.com.
Conform Organizației Mondiale a Sănătății („OMS”), șansele de a contracta COVID-19 de la un obiect neînsuflețit sunt foarte mici. Cu toate acestea, lookfantastic monitorizează în permanență situația (și orice sfat oficial emis în legătură cu acest subiect) și lookfantastic ia măsuri sensibile pentru a proteja clienții și personalul. Vă sugerăm să consultați site-ul WHO website pentru cele mai recente sfaturi în această privință.
Concret, în ceea ce privește amenințarea COVID-19, măsurile suplimentare implementate de lookfantastic includ în prezent următoarele:
- Toți angajații lookfantastic au primit formarea profesională și instruire suplimentară în ceea ce privește igiena mâinilor și am desfășurat suplimente sanitare pentru mâini pe toate locurile de muncă.
- Respectăm liniile directoare ale guvernului britanic și sprijinim angajații care trebuie să se auto-izoleze timp de 7 zile, în cazul în care au probleme sau prezintă simptome asemănătoare gripei, au o temperatură ridicată sau o tuse persistentă
- În plus, luăm măsuri de precauție suplimentare în ceea ce privește reducerea oricăror puncte de atingere și transmisie în toate spațiile și locurile de muncă cu aspect fantastic.
Actualizare a politicii de confidențialitate
Având în vedere ritmul alert de dezvoltare și creștere al companiei THG de-a lungul anilor și succesele pe care le-am obținut până în prezent, am identificat că structura actuală a entității juridice a Grupului nu se aliniază în unele cazuri cu sectoarele și mărcile de afaceri pe care le oferim astăzi.
Prin urmare, am profitat de această ocazie pentru a reorganiza structura juridică a Grupului, astfel încât companiile noastre să se alinieze cu sectoarele și mărcile noastre de afaceri și să sprijine strategia de creștere pe termen lung a THG. Pentru a ne reorganiza, ne-am asigurat că datele (care includ datele referitoare la dvs. în calitate de unul dintre clienții noștri) au fost transferate în mod legal către noile entități. Deși acest lucru nu vă afectează în niciun fel din punct de vedere material, am dorit să vă informăm cu privire la această schimbare.
Înainte de reorganizare:
În majoritatea cazurilor, operatorul cu privire la datele dvs. va fi The Hut.com Limited. În unele cazuri, controlorul poate fi o entitate specifică din cadrul THG.
După reorganizare:
Noii controlori sunt entitățile juridice nou înființate:
• THG Beauty Limited
Acest lucru se datorează unei reorganizări interne și nu vă afectează în niciun fel din punct de vedere material. Suntem transparenți în privința aceasta. Unele unități de afaceri au fost recent integrate în noile entități juridice din grupul THG și le-au fost transferate bazele de date corespunzătoare.
Acest lucru se referă la faptul că responsabilitatea legală pentru gestionarea datelor dvs. sau pentru oferirea de răspunsuri la solicitările dvs. referitoare la protecția datelor îi revine acum noii entități menționate în e-mail. Cu toate acestea, aceste noi entități rămân în cadrul grupului THG și asigură același nivel de protecție.